.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار:برنامه چراغ خاموش انصاف را رعايت نكرد
پخش انيميشن ساخته شده از آزاد راه رشت - قزوين در برنامه چراغ خاموش يك دروغ‌پردازي آشكار بود كه اشتباه تهيه كننده و گزارشگر را نشان مي‌داد...نبايد اجازه دهيم كه با ندانم كاري يك نفر احساسات مردم استان جريحه‌دار شود...

استاندار گيلان با انتقاد از پخش برنامه چراغ خاموش گفت: پخش انيميشن ساخته شده آزادراه رشت ـ قزوين، بي‌انصافانه و ناشي از اشتباه تهيه كننده و گزارشگر برنامه «چراغ خاموش» بود.
ب
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، روح الله قهرماني چابك امروز در جمع مديركل و كاركنان صداوسيماي مركز گيلان و با حضور معاون امور مجلس و استان‌هاي سازمان صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران، با اشاره به برنامه چراغ خاموش كه يكشنبه دو هفته گذشته با حضور استاندار گيلان از شبكه يك سيما به طور زنده پخش شد، افزود: اين برنامه كه به گيلان اختصاص داشت، خلاف واقع بود.
وي ادامه داد: پخش انيميشن ساخته شده از آزاد راه رشت - قزوين در برنامه چراغ خاموش يك دروغ‌پردازي آشكار بود كه اشتباه تهيه كننده و گزارشگر را نشان مي‌داد.
قهرماني اظهار داشت: نبايد اجازه دهيم كه با ندانم كاري يك نفر احساسات مردم استان جريحه‌دار شود.
استاندار گيلان خواستار رسيدگي و بررسي دقيق برنامه مذكور درباره استان شد.
وي در ادامه نقش صداوسيما را در توسعه و رفع مشكلات استان موثر دانست و تصريح كرد: مردم به اين رسانه به عنوان چشم، گوش و زبان خود مي‌نگرند و اعتماد عجيبي به صداوسيما دارند كه اين امر مسئوليت دست اندركاران اين رسانه را سنگين تر مي كند.
وي تاكيد كرد: بايد تهديدها را به فرصت تبديل كنيم و فرصت را نيز نبايد از دست دهيم.
استاندار گيلان ضمن اعلام آمادگي نسبت به همكاري با رسانه‌ها خاطرنشان كرد: مسئولين بايد خود را رسانه‌اي كرده و در معرض پرسش و پاسخ قرار دهند و صداوسيما و مطبوعات همان جايي است كه مسئولين بايد واقع‌بينانه خود را معرفي كنند؛ مشروط براينكه پرده پوشي نباشد.
قهرماني با اشاره به اينكه استان از مديران خوب و لايق برخوردار است، متذكر شد: در گيلان برنامه‌هاي چالشي، انتقادي و آموزشي با رعايت حدودها در جاي خود قرار داشته و صداوسيما قداستي دارد كه نبايد خدشه‌اي به آن وارد نشود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی زاده 5 ارديبهشت 1387
نکند اینها کار عوامل خارجی بود .نکند کمبودها کار خارجی هاست .نکند اشتباهات شهرداریها و اشتباهات ناجا و اشکالات اداره راه و اشکالات آسفالت خیابانهای شهر از خارج هدایت میشود؟
نا شناس 5 ارديبهشت 1387
جناب آقاي استاندار ،به جا ي افزايش هديه به خبرنگاران و رسانه هاي متملق،با افزايش آگاهيهايتان و تسلط بر امور استان سعي كنيد كمك دولت باشيد نه غوز بالاغوز دولت .انصافا دكتر احمدي نژاد درگير مسائل كشورداري است شما با ناتواني شخصي به اين مسائل دامن ميزنيد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.